Prima pagină > EVENIMENTE events > Imagini – CicloTura de Toamna

Imagini – CicloTura de Toamna

Multumiri lui George Hari si Mai MultVerde pentru organizare ! M-am bucurat sa revad prieteni, printre care si VeloBelle-le🙂. Ploaia ne-a menajat pana la sfarsit, cand a inceput sa picure usor …



  1. Cinezee
    22 Octombrie 2009 la 01:26

    asa de mult imi place sa vad asa evenimente..sper sa se inmulteasca numarul de biciclisti ..imi pare rau ca nu pot participa si eu

    de ce nu pot .. nu stiu sa merg pe bicicleta si nu am cine sa ma ajute sa invat tare mult mi-as dori sa invat si eu🙂

  1. 17 Octombrie 2009 la 18:03

Lasă un răspuns

