Prima pagină > EVENIMENTE events > Bucuresti-Ploiesti „eco”

Bucuresti-Ploiesti „eco”

16 Septembrie 2010 Lasă un comentariu Go to comments

Dragos a lansat o invitatie la pedalare pana la Ploiesti, unde am participat la inaugurarea unui spatiu de joaca pentru copii (proiect al  MaiMultVerde si Raiffeisen Bank).

Am inceput pedalarea pe la ora noua si ceva… vreme tocmai buna – temperatura potrivita si Soarele dupa nori .

Domnisoara ne-a insotit o buna parte din drum:

Intalnirea cu echipa MaiMultVerde si oficialitati ale administratiei municipale Ploiesti:


Admiram rezultatul :

Tratatii cu  citronada si „cookies” :

Mi-am amintit de magazinul EmmedueSport, tocmai bine ca sa fie rezolvata  o problema tehnica la bicicleta lui Dragos :

Am servit pranzul la o terasa foarte linistita, in contrast cu traficul „bucurestean” de pe strada

Gata distractia !🙂 Urmeaza Alexandria ?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

