Prima pagină > Uncategorized > Vrem piste pe sosea !

Vrem piste pe sosea !

Stim de ce, daa ?…

 

 

  1. 29 Martie 2012 la 19:12

    Eu circul ZILNIC, indiferent de anotimp si folosesc doar CAROSABILUL. Pistele de pe trotuare sunt pentru biciclit de agrement. Din cauza ca sunt extrem, extrem de cretin amplasate, intrerupte de gauri de canal, de trotuare mult prea inalte, de masini parcate, de pietoni etc etc., pistele de pe trotuare sunt, repet, pentru pedalatorii de agrement. Eu vreau sa ajung la locul de munca pe carosabil, in 15 minute, nu in 30, cat as face daca as urma trotuarul cu sute de obstacole. Dar, dupa prea multi ani de biciclit prin Bucuresti, concluzia mea este ca aici nu exista solutii, decat pe hartie. Exista legi inutile, pentru ca nu sunt aplicate. Exista autoritati care ”stau cu legea-n mână, total impotenți” și la sesizările scrise de mine am primit numai răspunsuri cel puțin cretine și impotente!!!
    Vezi si materialul scris de mine in august 2010, cam pe acelasi subiect.

  2. 29 Martie 2012 la 15:31

    Stii cum e vorba „ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea indeplini”… Eu am strans cateva contra-argumente la pistele pe sosea:
    http:// ciclist.wordpress.com/2010/09/28/parcheaza-pe-pista-ma-tii-nu-pe-cea-de-biciclete/

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

